woensdag 2 maart 2011

Bokshart

Ik doe heel graag boksen.
Ik kan me ook een heleboel afvragen.
Waarom, waarvoor en meer van dat soort dingen.
‘Waar komt mijn bokshart vandaan?’
is ook zo een vraag.
En vanmiddag kwam een antwoord zomaar voorbij.
Gezellig aan de klessebes bij Oma en Opa.
Iedereen vertelt over ditjes en datjes.
Waarmee we bezig zijn en wat we hebben gedaan.
Opa had in de krant gezien dat zijn oud-trainer was overleden.
Opa was bokser in militaire dienst geweest.
In het buitenland werd er getraind om 8 x 3minuten te boksen.
Wauw 8 x 3min is echt zwaar, in de hitte trainen, sparren en bikkelen.
Helemaal in vorm, klaar voor de wedstrijd maar toen werden ze erop uitgestuurd.
Helaas geen bokswedstrijd wel super fit.
Ik denk dat mijn Opa een hele goede bokser is geweest.
En misschien komt het daar wel vandaan dat ik het boksen ook zo super leuk vind.
Vrolijk naar de sportschool met mooie verhalen weer flink trainen.
Gelukkig hoef ik geen 8 x 3minuten te boksen maar 4 rondes van 2 minuten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten