donderdag 5 mei 2011

verliezen&winnen

verliezen door te weinig punten
verliezen met te veel spanning
verliezen omdat ik het ritme mis
verliezen want mijn stoten gaan traag
verliezen dat gebeurde helaas vandaag

maar gelukkig,
ook een verliezer kan wat winnen

winnen van een hele bijzondere ervaring
winnen door te doen wat ik heel graag wil
winnen in mijn verlies te delen
winnen voor mijn droom achterna te gaan
winnen omdat er veel meer is dan alleen verliezen

ik heb gebokst
ik heb verloren
ik heb gebaald
maar ook
heb ik gelachen
heb ik genoten
heb ik gevochten
ik neem het allemaal mee
op weg naar een nieuw avontuur!

7 opmerkingen:

  1. Meid!!
    Mooie woorden...

    Je hebt inderdaad je droom gevolgd en dat is de mooiste ervaring die er is...
    Je kan trots zijn hoe je het gisteren hebt gedaan na heel veel inspanning en commitment..
    Gefeliciteerd daarvoor..
    Je hebt gevochten en je stond er maar wel even!
    Ben blij dat ik gisteren deze partij van jou live heb kunnen zien!
    Heel veel succes met je volgende avonturen...
    We zien elkaar bij Olympia!

    Geniet van alles wat je meemaakt in het leven..

    Liefs Rea

    www.rea-lenders.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Mijke, ik vind het goet dat je
    het geprobeert hebt. Het is jamer dat je niet hebt gewonen. Mijke ik hou van jou!!!!!
    knuffel van Iris Charlier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Iris, bedankt voor je hele fijne woorden! Dat maakt me heel erg blij!! Dikke knuffels terug en tot snel!! Liefs Mijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Mijke,

    Jammer dat je niet hebt gewonnen, maar wij vinden jou wel een winnaar!!
    Liefs Kaja, Lieve, Julie, Yannick en Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank lieven!! Ik zie jullie weer snel op school :) !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Mijke,
    Hele MOOIE woorden!!! Idd je hebt gewonnen door je dromen na te jagen. Jij kunt dat zeggen, superrr. Nu op naar een nieuw avontuur. Ik kan je woorden ook meenemen mbt mijn verlies afgelopen za. op het NK. Nou, ik wens je veel moois de komende tijd en tot snel. X Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank Annie!! Vechten voor je dromen doet goed :) XXX & tot gauw!!

    BeantwoordenVerwijderen