maandag 21 februari 2011

ik boks weer

De vreemdste dingen van vandaag…
dat ik deze middag niet naar de BSO hoefde en dus niet gezellig met de kids aan de knutsel ging
dat ik 20min de belastingdienst aan de telefoon had en uiteindelijk uiteindelijk niks wijzer was geworden

De leukste dingen van vandaag…
dat ik mijn tante tegen kwam die ook aan het hardlopen was rond de IJzeren Vrouw
dat ik met overblijven werd uitgedaagd op het schoolplein door de stoere knapen van groep 2
dat ik in de middag weer aan het boksen ging met het Olympia Boxing Team
en dat ik aan het eind van deze training tegen mijn trainingsmaatjes kon zeggen:
… ‘tot morgen’ … !!!

De voorbereiding op weg naar de NK is begonnen…ik boks weer! jippiejeee

vrienden support in mijn mailbox:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten